15 mars 2016

Tvåsiffrigt

Japp, det är fortfarande tvåsiffrigt..HELA 14 fina ägg har befruktat sig. Känner oerhörd lättnad! Nu borde det väl ändå bli någon/några i frysen också. Vi fortsätter be och hoppas att de nu delar sig och växer som de ska och blir finfina embryon =)
På torsdag kl.13:30 ska vi vara på RPC, Akademiska för då blir det isättning. Å då får vi också veta hur det gått om någon/några kommer frysas. Sjuk spännande nu! =)
Till helgen är jag ruvare igen.

Tjatar om frysen jag vet, men med tanke på hur det gått de senaste gångerna så kanske ni kan förstå hur jag känner. Jo, jag vet att det bara behövs ett fint embryo för att det ska bli en ny liten människa..men med embryon i frysen ökar chanserna OM något skulle gå på tok eller om vi vill försöka få fler barn om allt går vägen.

Imorgon ska jag på en ny anställningsintervju också, pirrigt! :-)
Sedan ska jag och min syster åka och kika på nykläckta kycklingar på en hembygdsgård i Västanfors, Fagersta. De har en fin gammal handelsbod där också, med utställningar och caf'e. Jättemysigt!


Kram fr B






4 kommentarer:

  1. Vet vad du menar med frysen ;) känns som en bra backup! Lycka till på intervjun och insättningen!

    SvaraRadera
  2. Det låter jättebra. Håller tummarna hårt för er!!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt! Nu måste det ju bara gå vägen! Håller tummarna för er💕 kram H

    SvaraRadera
  4. Vilket fint resultat, håller tummar, tår för att det inte är alltför många som faller bort..... MEN nu är det banne mig er tur att få ett ägg som stannar i 38-40 veckor...

    STORT LYCKA TILL!!!

    SvaraRadera