3 maj 2015

Så vansinigt tröööött

Jag vet inte vad som händer just nu, är så vansinigt trött, sover och sover vaknar till känner mig helt orkeslös..somar om å sovar vidare. Det pinsamma var att jag råkade somna på min praktikplats i veckan som var..satt med och små lyssnade på telefonrådgivning under 1,5 timme. Slumrade till någon sekund..personalen jag var med sa "blir det tröttsamt å sitta å lyssna" å så flinade hon å flörtade..fyy va pinsamt!!
Sedan sa hon " ja hon får väl sova så väcker jag henne sedan, tänkte jag". Som sagt väldigt pinsamt å sitta å sova på sin praktik, har aldrig tidigare hänt..ska inte upprepas.
Fattar inte varför jag är så trött?!
Har mina aningar dock, men behåller det för mig själv.

Tog lutinus två av tre nyss å det fortsätter komma rosa/brun färgat klet. Kan inte bara blödningen komma dårå så at jag kan sluta ta dessa mediciner för denna gång. Min bröst har börjat ömma för ca 2 dagar sedan..trodde att det var ett "gott" tecken, men tydligen inte.
Visst ett tjuvtest är ett tjuvtest..hoppas väl att fredagens resultat ska visa något annat..att det fortfarande var för tidigt för att kunna visa något på testet. Men det känns dock för bra för att vara sant.
Men som jag skrivigt tidigare så länge jag inte ha en "riktig" blödning så finns ett litet hopp.

Kraam från en zombi

1 kommentar:

  1. Jag fick info från SU att jag kunde räkna med att jag kunde få en mindre blödning och att det berodde på att ägget fastnade och överskott skulle ut....


    Hoppas av hela mitt hjärta att fredagens resultat kommer vara annorlunda...

    Några av mina tecken var just trötthet och ömma bröst....

    Massa styrkekramar

    SvaraRadera