3 maj 2015

Tjuvade

Igår eftermiddag kom det rosa flytningar när jag tog min Lutinus..:-(
Tidigt imorse när jag var på toa kom det ut en levrad liten nagelstor klump..tänkte att det kanske var polypen, att jag kommit åt den med apiliserings (?) pinnen så att den kom ut nu. Somnade om och vaknade några timar senare, tog dagens första Lutinus å då kom det mycket rosa flytningar. Så beslöt mig för att tjuvtesta..visste redan innan resultatet, känner min kropp vi det här laget.
Testet visade Inte Gravid!!! :,-(

Jag visste det, kommer naturligtvis göra om testet på fredag som Uppsala sagt, men tvivlar på att det kommer visa något annat. Det är ruvardag eller skulle vara dag 13 idag.

Jag vill ge en Stor Varm Kraam till min donator som ställde upp oavsett detta resultat är vi glada och så tacksamma att Du ställde upp!!!! ❤️

Tankarna som cirkulerar nu hos mig är hur blir det nu, kan vi få en ny chans..får vi prova med en annan donator eller är äggdonationschansen över nu???

Ringer Uppsala på fredag som bestämdes vid isättningen.

Kraam B

2 kommentarer:

  1. Hej! Har följt din blogg ett tag men aldrig kommenterat. Jag o min man gör också ÄD, men i Umeå. Vi fick också bara ett ägg från vår första donator, inget till frysen. Det blev ett minus. Men enligt vår remiss så fick vi ett nytt försök, med en ny donator. Så kolla hur er remiss ser ut, vilka regler ert landsting har. Håller tummarna att ni får ett positivt resultat på testdagen!

    SvaraRadera
  2. Åh, vet känslan så väl. Hoppas att det ändrar sig tills på fredag! Konstigare saker har hänt och tydligen är det jättevanligt att man blöder vid ÄD. Kram

    SvaraRadera