13 maj 2015

Vänta, vänta å vänta...

Hela mitt levda liv har känts som en väntan och det verkar fortsätta i den stilen, det finns antagligen en mening med det också.

Ringde mitt landsting i måndags och bokade in en telefon tid med vår remitterande läkare, å hon hade ju inte någon tid förens tidigast 1 juni på eftermiddagen. Tiden verkade dock tveksam ca, omkring så sa receptionisten som jag pratade med..lät verkligen tvetydigt. Men ringer hon inte upp så ringer jag igen, jag ger mig inte. Jag SKA prata med henne!! Törs inte mejla då jag gjorde det i höstas och då blev jag inte så populär..men det löste jag fint, fick henne å små skratta faktiskt när jag fick förklara mig och hur jag tänkte med det valet.

Så det är väl bara att fortsätta vänta då, vänta på bättre tider som det heter.
Händer ändå inget varken innan eller under sommaren, ett nytt försök hinns inte med.

Så får försöka fokusera på något annat..är som sagt i slutet av utbildningen å har några resttentor som ska fixas.

Hoppas att ni som kikar in här får en skön helg och att ni har tid att njuta av våren, njut lite åt mig också ;-)

Kram fr B

1 kommentar: