1 mars 2016

Hejdå Synarela

I går fick donatorn sin mens. Å därmed har jag äntligen tagit sista sprayningen med Synarela..så hejdå med det! =) Så sköönt! Tog sista dosen igår 29/2. Fick därmed omgående starta med tabletterna Progynon, 2 st, 4 mg =) Ska ta 1 tablett morgon och kväll, och från den 5/3 ska jag ta 2 tab. på morgonen och 1 tab. på kvällen (6 mg). Nu är vi på g här. Den 9 mars blir det vaginalt ultraljud och vecka 11 blir det troligen äggplock och isättning av embryo...guud så spännande!!

Så på onsdag ska jag ringa IVF Falun och boka in en tid för Intralipid dropp, vilket jag bör ta i slutet av nästa vecka. Nu händer det grejer här gott folk! Känner mig så hoppfull!!!

Kram fr B

3 kommentarer:

  1. Åh vad spännande! Jag fortsätter att hålla tummar och tår. Stor kram H

    SvaraRadera
  2. Heja heja! Jag håller alla tummar och tår jag kan. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Spännande!! Heja! Skönt att va igång. Håller tummarna kram

    SvaraRadera