3 mars 2016

Sjuka i Influensa

Neeeej, det här kom mycket olämpligt för oss! Både jag och maken har snabbt insjuknat i förkylning, med feber och hosta, kanske är det influensa. Känns inte bra alls inför behandlingen, vi hoppas att det ska bli bättre fort. Speciellt innan onsdag, för då ska vi till Akademiska och kolla min slemhinna. Å maken åker alltid med, de är liksom han som kör ti-hi =) Ja jag har körkort, men tycker inte om att köra i större städer.

Om det trots allt inte är bra till onsdag så, är jag ganska säker på att de kan frysa ner vårt/våra embryo(n) om jag är sjuk. Men det vore ju väldigt tråkigt..vänta å vänta ni vet! Men jag vill ju förstås ge bästa tänkbara förutsättning för de lilla, lilla livet. Bara att ta en dag i taget och vila sig i form, dricka mycket och så.

Kram från B

2 kommentarer: