6 februari 2014

Blev inget

Läkarsamtalet hos IVF-kliniken idag torsdag 6/2 uteblev pga. sjukdom, läkaren hade fått lov att gå hem då hon blivit sjuk :-(
Tråkigt både för henne och för oss! Men sådant händer. Bara att boka in en ny tid längre fram under denna månad då.

Mitt BT (blodtryck) är det något strul med just nu, undertrycket är allt för högt så jag måste imorgon fredag ringa VC och beställa en tid för kontroll..har känt mig yr och ostadig på benen de två senaste veckorna, läskigt som sjutton =(
Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt, kanske behöver BT-medicin. Anar att det är min övervikt som spökar, men har ju kommit igång med min styrketräning igen nu efter ny år, tränar ca 3-4ggr/vecka tycker att det skulle hjälpa mig att må bättre, men tydligen inte..konstigt. Visst har/är det stressigt på praktiken där jag är, de spelar med säkerhet in i bilden.

Å igår halkade jag omkull pga. isig trappa och slog mig i ryggen, så att det gör ont i hela kroppen just nu. Smärtlindrar med paracetamol, (Alvedon) för att kunna gå, stå, sitta & ligga utan att ha allt för ont..usch dumma, dumma is!!! :,(



Något som jag saknar väldigt mycket nu är solen, har inte sett den på väldigt länge nu känns det som..vart är det?!



Hörs snart igen mina följeslagare!
Kram till er alla från B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar