27 februari 2014

Nuuu eller..??

Läkarsamtalet gick bra i måndags, det blev av och nu har vi en plan..en uppläggningsplan =)
Det känns bra! Fick köra igång med prasteron direkt under måndags em/kvällen 3 tabletter om dagen. Å så ska jag börja spraya med Synarela på mensdag 21 som i mitt fall ev. blir den 16 mars.

För tror ni inte på sjutton att nu strular det med blödningen, den kom i måndags men sedan har den inte kommit igång som den ska..grrrrr!!!
Känns mindre bra! :-/
Så jag får väl avvakta lite och sedan ringa IVF-kliniken och höra efter om jag blir tvungen till att skjuta på behandlingen till nästa blödning i slutet av mars..tröök. Jag/Vi som var på G.

Har fått tid till läkaren för mitt blodtryck som är på tok för högt för min ringa ålder som läkaren skrivigt..känns inte bra, men tacksam för att detta tas på allvar och kollas upp.

Nu ska jag kika på en film och vila min onda kropp i soffan, har varit på operation och hospiterat som sjuksköterskestudent idag och det tog på min ömma kropp att stå nästan en hel dag :-/

Hörs snart!

Kraam fr B

1 kommentar:

  1. Hoppas ni inte behöver börja om igen. Tråkigt att det strular.
    Kram

    SvaraRadera