28 februari 2014

Grått

Idag är det en mycket grå dag i Dalarna, disigt och snö blandat regn..jiippiii..NOT!!!
Nä nu vill jag ha sol, härlig vårluft och tussilago som knoppar. Men det är skönt att veta att den tiden har vi framför oss, fast än att jag är pollenallergiker.

Ringde kliniken nu under em idag, och frågade ang, min blödning som inte är som den brukar..antagligen pga. utebliven ägglossning denna gången..men fick till svar att det gjorde inte något då vi ändå ska köra igång med ett nytt IVF-försök. Kommer ju ändå att rubba min blödning med alla hormoner som ska intas.
Så det kändes skönt att höra att vi kan fortsätta som planerat, med spray start den 16 mars =)

Ikväll blir det bio med maken, vi ska åka och se filmen "Hallå, Hallå" som är inspelad i Falun..har sett trailern och den verkar skoj frisk. Kan nog åxå bli aningen pinsamt och höra hur de vränger till vår dialekt haha..grovt dalmål ;)
Men jag är stolt att jag är i från detta fina landskap, så stolt att jag funderar på att göra en liten tatuering av en dalahäst eller kurbits. Är man kulla så är man! =)

Trevlig Helg på er!

Kraam fr B




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar