6 september 2015

Bio

Igår var jag och min syster på bio, vi såg "Så ock på jorden" uppföljaren till "Så som i himmelen", den var helt okej. Men aningen lång, 2 timmar och 15 min, kunde varit kortare. Ganska mycket folk var det också, det var ju förvisso premiär. Till och med på bion så blev jag mer eller mindre påmind om min barnlöshet, då det var en jättesöt liten bebis med i filmen...visst jag har ju inte glömt min situation, men jag menar jag går ju inte runt och tänker på det hela tiden liksom. Ibland kommer det bara så nära in på eller hur jag ska beskriva det..äsch ni förstår nog vad jag menar..i varje fall ni som är i samma båt så att säga.

Jag blöder fortfarande efter ingreppet i tisdags vilket är normalt, kan tydligen i värsta fall blöda upp emot någon vecka stod det i papperet jag fick från sjukhuset innan jag gick hem. Det hoppas jag att jag slipper. Har kramp till och från, det hör också till, då livmodern drar ihop sig efter op.

Ringde reproduktionscentrum i onsdags och berättade att op var nu gjort. Barnmorskan som har hand om äggdonation var inte anträffbar, så BM som jag fick prata med tog ett meddelande och sa att hon skulle be henne ringa upp mig någon dag. Så vi får väl se då om hon gör det.
Men innan det blir ett nytt försök så ska min livmoder läka, och jag måste ha minst en mens emellan. Så fortsättning följer helt enkelt =)

Ha det bäst & var rädda om er!

Kram fr B






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar