14 september 2015

Som en blixt från klar himmel

Fick jag jätteont i halsen idag, det värker och gör ont hela tiden. Det var länge sedan jag hade så här ont i halsen. Dumt att klaga när det finns de som har det så mycket värre runt om i världen. En förkylning går ju över, men är bara så irriterande att det ska göra så ont =(
När jag ändå är inne på å klaga så blev hotell vistelsen inte heller lyckad..vaknade igår morse och allt var bra, men fick plötsligt magknip och det slutade med våldsam diarré. Det var så illa att jag undrade hur jag skulle kunna ta mig hem från Uppsala, men hem kom vi och som tur var skedde ingen olycka men det var oroligt i magen kan jag lova. Hela dagen och kvällen igår var jag dålig, magen var i uppror..IBS. Idag är den mycket bättre, fast å andra sidan har jag inte ätit något mer än soppa, fastar, 5:2. Det går bra att göra idag då halsen värker, vill helst inte äta något alls & inte är jag hungrig heller.

Hoppas att ni är och får vara friska och krya mina blogg vänner!

Kram fr B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar