15 november 2014

Bra eller...

Idag hugger och drar det i magen, precis så som det gjorde dagarna efter äggplocket..hmm..är det en bra egenskap tro...
Någon som vet eller känt något liknade???

I natt sov jag väldigt oroligt, vaknade helt kallsvettig men minns inte vad jag drömt..min make sa att han hört mig gny flera gånger. Hände detsamma tidigare den här veckan.
Kanske kroppen som förbereder och/eller bearbetar sig för något, det undermedvetna har man ju ingen koll på. Nåja, nog spekulerat om det nu =)


Kraam fr B





3 kommentarer:

  1. Låter ju väldigt positivt, inget blod är alltid bra :) Jag håller tummar och tår för ett positivt test för er på tisdag! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Jag drömmer väldigt intensivt när jag blivit gravid. Hoppas hoppas!!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Precis dom där dragen du beskriver kände jag med, för mig började det typ en vecka innan td och sen blev det en dag som det va som riktiga ilningar. Drömmarna började för mig typ 3-4 dagar innan td och dom va ofta väldigt livliga och långa, jag trodde mest det va för att jag va nervös för att testdagen närmade sig men nu vet jag ju att det va för att jag är gravid. Är i vecka 10 nu och har precis likadana drömmar fortfarande. Håller alla tummar att det är likadant för dig, men det verkar ju väldigt lovande�� Kramar

    SvaraRadera