18 november 2014

Förbannade skiit!!!

Dagens digitala gravtest visade INTE GRAVID!!!
Förbannade jävla skiit kropp..förlåt uttrycket, men jag är så ledsen och tom. Tankarna bara snurrar..är det så här mitt liv ska se ut resten av min tid på jorden..då vill jag inte vara med!!!
Varför går det inte..varför, varför, varför?????
Kan inte tänka klart..tårarna kommer i omgångar. Efter vi tagit gravtestet hade jag ingen lust alls att sitta vid datorn och ha skolträff eller ge mig iväg till en vårdcentral där jag gör min praktik..ville bara ligga under täcket och gråta och tycka synd om mig själv..men inte ens det gick ju. Plikten kallade. Att se små bebisar på praktikplatsen idag var oerhört tufft, jag ville bara springa där ifrån =*(

Ska i varje fall ringa Uppsala, Reproduktionscentralen och höra hur vi ligger till i kön för äggdonation. Samt höra mig för om vad som gäller om vi har en egen donator, om det kan tänkas gå fortare då..att vänta är inte min starka sida, speciellt inte nu. Vill att det ska ske något nu, helst igår.

Ringde IVF och meddelade resultatet, önskade samtidigt en läkartid för samtal. Så i mitten av december fick vi en tid. Tänker nog inte diskutera något mera om fortsatt IVF behandling, det är nog väldigt uppenbart att det inte fungerar för oss. Men jag kan erkänna att jag har svårt att släppa taget och acceptera att det är så att mina egna ägg inte kommer kunna bli en liten människa med mina gener..det känns jävligt tungt och hårt.

Nu har maken kommit hem med skräpmaten, så nu ska jag dränka mina sorger för ett par minuter och är lite onyttigt. Åter kommer snart igen. Behöver skriva av mig känner jag.

Kram B
       

5 kommentarer:

  1. Beklagar. Vet hur det känns. Kram

    SvaraRadera
  2. Nej men fy.... Jag blir så ledsen också. Så jävla orättvist livet är!:( tänker på dig och hoppas verkligen att allting får en vändning snart. Massa styrkekramar!

    SvaraRadera
  3. Har inga ord...... Men skickar en massa styrkekramar och var rädd om dig , även om det känns väldigt mörkt just nu så kommer det att bli ljusare.

    Ta hand om er!

    SvaraRadera
  4. Är så ledsen för din skull. Önskar det fanns något jag kunde göra för att få dig att må bättre. Men det bästa är väl att tillåta sig att gråta ut.
    Mängder av styrkekramar från mig!

    SvaraRadera