14 november 2014

Helg igen

Å snart är det dags för gravtest, pirrigt, nervöst men också spännande. Försöker att inte tänka på det, men nu analyseras toapapperet vid varje toalettbesök..drygt. Vill veta nu!!!

Tänk om allt som jag känner bara är inbillning, hormonerna som spökar..det får inte vara så..neeej, det är inte så den här gången. Har ju bestämt att jag är gravid. Så länge jag inte vet något och inte blöder så är jag i varje fall gravid.

Tänker hålla mig till den 18 som är satt som testdag från IVF och inte testa någon dag tidigare.
Ska kosta på mig ett digitalt Clerblue gravtest denna gången också, de ger lite mer känsla tycker jag samt att man kan se veckorna..det är kul =)

I helgen blir det till att plugga och ha lite kalas för en familjemedlem som fyller år till veckan.
Skönt att det händer något så jag slipper fundera så mycket. På måndag börjar jag 4 veckor praktik på en vårdcentral här i länet, det ska bli spännande. Har nu varit ute på 6 veckors praktik, oerhört lärorikt må jag säga.

Nu ska jag ta och gosa med kudden, det ska bli skönt är fortfarande väldigt trött och frusen.

Ha en skön helg!

Kraam fr B

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för er! Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Jag känner på mig att det kommer att bli ett fint plus. Håller tummarna hårt!!! :)
    Kram

    SvaraRadera