10 november 2014

Trött och frusen

Från ingenstans slog helt plötsligt tröttheten till i slutet av förra veckan. Är enormt trött, frusen och ofta kissnödig, måtte det vara ett gott tecken :)

Tar inte ut något i förväg..fast å andrasidan så har jag BESTÄMT att jag är gravid!!!

Helgens hotellvistelse var helt underbar, så skönt att bara få komma bort fast det bara var en natt, här räcker det med det lilla. Det lilla kan göra mig så fylld med energi och väl mående.
Små enkla händelser har betydelse, sån är jag.

Nu ska jag tända lite ljus och bara mysa en stund, kanske kolla på en film.

Kram till er fr B

2 kommentarer:

  1. Detta måste bara betyda det!!! Håller alla tummar och tår att det är ett positivt gravtest, som kommer ske inom snar framtid...

    SvaraRadera
  2. Det låter väldigt positivt tycker jag. :)
    Kram

    SvaraRadera