8 november 2014

Som en öppen kran

Idag är det en gråkall dag här i södra dalarna..brrr!!!
Men jag känner mig glad och tillfreds ändå, ska ju åka bort och sova på hotell över natten :)

Lutinus behandlingen fortsätter, men hej å hå känns som en öppen kran, flytningar
"the lux"..rinner ju hejvilt..räcker inte med trosskydd här. Men som jag brukar tänka, allt det här är det värt, värre saker har jag varit med om =)

Men frågan är hinner det göra någon nytta innan det rinner ut??!! :-S

Nu har det gått en vecka sedan de ringde från labbet på IVF och berättade om ägget..känns som det var längre sedan. Vissa dagar/veckor känns som de står helt stilla och andra som de bara springer förbi en. Ca 3 veckor till 1:a advent, det är ju helt galet..men så mysigt. Älskar skenet ifrån adventsstjärnans mysbelysning, vill sätta upp den stora fina pappersstjärnan redan nu..längtar =)

Ha en fin helg mina bloggvänner & alla andra som besöker mig här!

Kraam fr B

5 kommentarer:

  1. Är det Lutinus som ger flytningarna?? Bar att köpa hem trosskydd då med andra ord...

    Hoppas att det fortsätter att vara lugnt nu och att 1:a advent innebär er första väntan på att 9 månader ska vara över.

    SvaraRadera
  2. Ja Ugglan så är det, Lutinus ger mig rikliga flytningar.

    Kram

    SvaraRadera
  3. För mig räcker det inte med trosskydd när jag tar Lutinus. Får bli en mindre binda. Fräscht! Not!!! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Precis så är det här också Libra..ogillas!!

    Kram // B

    SvaraRadera