6 november 2014

Kramp

Vaknade till i natt av att jag hade kramp i livmodern, inte så skön känsla. Gick då upp och kissade och somnade därefter om. På morgonen innan jag åkte till högskolan så kom krampen tillbaka, den har i stort sätt kommit och gått under hela fm & em och just nu känns det igen. Hoppas ju att det är lilla embryot som fäster sig..men misstänker att det kan vara Lutinus behandlingen som spökar.

Tänk vad man känner efter extra mycket bara för att man vet att man har något litet, litet där inne..oftast så känner man ju inget direkt så där, och det är ju bara någon dag sedan återföringen för mig.
Försöker inte tänka så mycket på det, men ibland är det ju helt omöjligt att låta bli..ganska naturligt kan jag tro.

Hur sakta jag än tar Fragminet så svider det direkt efteråt i huden, samma visa varje gång =(

På lördag ska jag å maken åka till Västerås och sova på hotell, bara för att komma bort lite och slappa. Det ska bli sååå sköönt!!!
Å under söndagen blir det kanske lite shopping om jag får bestämma, och så har vi tänkt att vi ska äta på restaurang Tzatziki..de har väldigt god mat kan jag tipsa om. De ligger i handelsområde Erikslund, samma område som Ikea och övriga affärskedjor.

Ha en fin helg!!!

Kram fr B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar