25 maj 2014

Morsdag

I dag är det alla mammors dag, kommer jag någonsin få bli firad för det är frågan?!
Ser inte så lovande ut, men som jag brukar säga "Den som lever får se.."

Gjorde ett nytt grav.test i morse, de va aningen tvetydigt..först visade det sig negativt (vilken säkert stämmer) men efter ett par minuter började jag ana ett svagt rosa streck under den lilla flärpen..så då sprang jag in i sovrummet till maken med stickan och han fick kika på den. Han sa att vi får nog göra ett nytt test imorgon med ett digitalt, för de där var då ett konstigt test.
En liten papperssticka som man sticker ner i urinen till en maxgräns ni vet, se ut så här:


Har fortfarande inte fått någon blödning..så lite av hoppet kvarstår ännu :)

Ha en bra dag!!

Kraam B

6 kommentarer:

  1. Grattis till testet, du är gravid! Jag håller tummarna för att ni ska få fortsatt lycka med graviditeten! Kram

    SvaraRadera
  2. Sådär såg mitt test ut förra året på denna dag. Min lilla bebis är 4 månader gammal nu ;) Jag tror du är gravid och håller tummarna att du också ska få fira mors dag nästa år med en ca. 4-månaders bebis.

    SvaraRadera
  3. Mitt test var lika konstigt (clearblue ej digitalt) och jag testade om ett par ggr tills strecket verkligen var där. Sen gjorde jag ett digitalt och fick bekräftat att jag var gravid. Jag har känslan av att det är lika dant med dig :) HOPPAS!!!!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Helt klart positivt, mina båda graviditeter har sett ut så där på testet och det tog länge innan det där andra strecket visade sig. Första barnet är nu 13 månader och andra är beräknad till slutet av september. Önskar er all lycka och håller tummarna för er och lilla fröet där inne :)

    SvaraRadera
  5. Du, det ser ju starkt ut! Jag fick manipulera bilden och hålla det mot ljuset för att kunna skönja ett streck. Vid lunch var det lite lite starkare så att jag vågade tro det. Grattis till graviditeten!!

    SvaraRadera