19 maj 2014

Om

Ja, om några dagar är det dags att testa OM det tagit sig..hoppas, hoppas!!! Än så länge känns det helt ok, inga för aningar om att mensen är på ingång..törs knappt skriva de orden eller tänka tanken.

Måtte dagarna gå fort nu så att vi får veta..gillar inte att vänta..men vill inte testa i förväg heller.
Den som väntar på något gott...

Här i södra dalarna är det mulet, regnigt och väldigt kvavt..de har sagt att det kan bli åska i natt..tviii jag ogillar åska väldigt mycket :s Hoppas att ni har bättre väder!


Fridens Liljor // B


4 kommentarer:

  1. Oh jag vet själv hur det känns. jag tog oftast digitala test och det tog evigheter innan timglaset slutade blinka och resultatet visades. jag missbrukade graviditetstest, tog många och började alltid testa för tidigt. Men ibland kunde jag se ett svar redan efter tio dagar efter Pregnylsprutan. LYCKA TILL. Håller tummar och tår och llillfingrar och pekfingrar :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att det där OM innebär att resultatet visar att det har tagit sig....

    Håller allt som går...

    SvaraRadera
  3. Guu va ni är goa, blir så rörd!! Tack och kram till er! <3

    SvaraRadera
  4. Alltså detta skrev du den 19/5 och nu är det den 23/5 hur många dagar är några dagar........ Det är oändligt nervöst bara så du vet....... Och vad är då inte känslan hos er....

    SvaraRadera