6 oktober 2014

Å vart tog min...

Jag vart tog min mens vägen efter LEI, den är typ helt borta..känns inte bra alls =(
Varför informerade ingen om detta innan, att det fanns risker med att skrapa..känner mig orolig. Ringde IVF-kliniken i em och frågade om detta kommer att negativt påverka mina chanser till kommande äggdonation. Men fick ett lugnande svar att det kommer inte påverka det, guud så skönt att veta!!!

Men nu vill jag att blödningen ska komma igång som den var tidigare, orkar inte med det här strulandet.

Någon annan som råkat ut för detta efter en LEI, att mensen försvunnit???
Hör gärna av er :)

Kraam fr en orolig B

1 kommentar:

  1. Hej! Visst är det den sk. Rispningen som är LEI? Jag fick nästan ingen mens alls månaden efter jag gjort det... Brukar ha mycket sparsam mens i vanliga fall men den gången var det inte klokt så lite som kom! Ringde aldrig och frågade om det men antog att det berodde på ingreppet och att de ju faktiskt "skrapat bort" en del av slemhinnan. Hoppas det ordnar sig för dig! Kram/N

    SvaraRadera