12 oktober 2014

Nu så är vi...

Igår lördag kom det pytte lite blod, anade att det var rester efter punktionen av cystan men var inte helt säker så jag skickade ett meddelande till den gulliga sköterskan på IVF som jag har mobilnumret till och frågade. Hon svarade att det troligen var sviter av ingreppet, men det kunde också vara blödningen som var på gång, så jag fick rådet att av vakta.

I morse vaknade jag av att jag var sååå kissnödig, kände att det var något mer än så..kände igen trycket i nedre delen av magen..å mycket riktigt blödningen var igång..jiippiii!!!!!
Så nu är vi på banan igen, kan inte riktigt beskriva den underbara känslan...så lycklig!!!

Imorgon ska jag ringa IVF kliniken och höra efter om jag ska köra igång med injektionerna =)
Nu känns det mer än bra..tänk att en blödningen kan göra en så glad ibland.


Kraaam fr B

1 kommentar:

  1. Grattis! Hi hi! Tänk att man kan bli så glad för en blödning. ;-)
    Kramar!!!

    SvaraRadera