15 oktober 2015

Hiss eller Diss??

Blev så inspirerad av en annan IVF bloggare att förändra min layout här på bloggen. Jag är aningen petig och vill att det ska se fint ut, att färgvalen matchar varandra. Kan sitta i timmar med detta, då jag tycker det är så kul att testa olika varianter.
Vet inte vad ni som brukar besöker min blogg tycker, hissar ni eller dissar ni min nya layout??

Idag har det varit underbart höstväder här, kallt och frostigt i morse men solens strålar värmde så skönt under eftermiddagen mot mitt ansikte när jag var ute. Härligt!

Tycker om alla våra årstider, alla har sin charm. Men jag är verkligen en väder människa, när solen skiner känns allt så lättsamt och när det är grått, regnigt och dimmigt hänger mina mungipor i knävecken typ..usch!! Då är det inte kul, blir lätt rastlös å deppig då. November är ofta en sådan där grå, dimmig och mörk månad..huua!! Men då tänder vi en massa ljus och försöker få upp stämningen en aning..går väl sådär. Men när snön kommer blir det lite ljusare igen.
Ja sån är jag, en väderberoende filur =)

Natti natti!

Kram B

3 kommentarer:

  1. Jag tycker din blogg är fin och lite speciell. Det gillar jag. Många andra har så liknande utseende så man blandar ihop dem. :)

    Det är kul att ändra om lite. Min blev mycket bättre nu. :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag tycker din nya är fin men gillade din gamla mer tror jag, den kändes mer speciell.

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentarer!!
    Libra det var Du som inspirerade mig att piffa till lite. Tack för det!! =)

    Får vara så här rosa nu ett tag, kanske byter tillbaka till den gamla snart igen ;)

    SvaraRadera