31 oktober 2015

Det draaaaaaaaar...

Hahahaa....som i Morran & Tobias!!! =)

Men det drar verkligen och hugger i nedre delen av magen, kan inte säga att det drar mer åt något specifikt håll. Ser det som en  positivt tecken och gör tummen upp =)
Dessutom tycker jag mig känna skillnad på när det krampar i livmodern, det kommer direkt i samband med när jag tar mina Lutinus och det känns helt annorlunda mot när det hugger & drar. Svårt att beskriva och sätta ord på det hela. Hoppas det fortsätter så här!

Ska verkligen inte analysera så mycket den här gången har jag tänkt mig, men det är ju jättesvårt.
Sitter som inbyggt i hjärnan efter alla turer som vi varit med om.

Tack för alla rara kommentarer, fortsätt gärna hålla era tummar för oss!! Vi behöver alla tummar som vi kan få.

Kram från en ruvare

1 kommentar:

  1. Spännande! Jag håller tummarna att detta är ert guldägg!

    Kram

    SvaraRadera