19 oktober 2015

Högre dos

Idag höjdes dosen av Progynon från 4 mg till 6 mg, alltså jag tar nu tre tabletter. Två på morgonen och en på kvällen och nu på fredag kl.8:30 blir det VUL i Falun. Sedan hör reproduktionscentrum av sig till mig under dagen på fredag om hur vi går vidare, efter att de fått svaret av VUL faxat till sig ifrån gyn i Falun alltså.

Så nu hoppas jag att VUL ser bra ut, att slemhinnan är tillräckligt tjock och att inga nya polyper har "ploppat" upp typ..det vore mer eller mindre katastrof. Men har svårt att tänka mig att de kommer så fort.

Idag läste jag ett jättefint reportage om Dr Samir på IVF i Falun i Annonsbladet här i Dalarna, ni som inte bor i länet kan också läsa det om vill, går in på www.ivfkliniken.se/falun

Återkommer på fredag.

Hoppas ni får en fin vecka!

Kram fr B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar