1 november 2015

Ångest

Har sovit oroligt inatt, vet inte varför. Imorse sköljde ångesten in å över mig att det inte tagit sig den här gången heller. Hatar verkligen den känslan. Varför kommer den?!

Jag kikade runt på olika bloggar igår kväll och lästa hur ni andra kännt när ni var ruvare å vilka "tecken" som ni känt..inte så smart kanske. En hel del känner pirrningar å ömhet i brösten runt ruvardag 3-4. Idag är jag på ruvardag 3, å mina bröst är som två stora gele klumpar, som vanligt med andra ord. Många skriver också att de är trötta..känner inget där heller, är ständigt trött jag. Märker liksom ingen större skillnad. Försöker intala mig om att det är för tidigt att känna något än..men det är svårt.
Under fm så har jag inte kännt lika mycket i magen heller, att det drar å hugger som det gjorde igår.

Nu får jag sluta nojja och tänka på nått annat..men som sagt det är så svårt. Ska sätta mig å pyssla lite, göra julkort och virka tror jag. Det är kul!

Kram fr B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar