8 april 2016

2 - 3

Grav.testet idag visade Gravid 2-3, så endra släpar det eller så sjunker hcg-hormonet. Dessvärre tror jag på det sistnämnda. Lutinus "pinnen" blev helt mörkbrun röd av blod...då var man på väg ner i det svarta hålet igen då :,(
Tog även en papperssticka ( grav.test), å strecket var sååå svagt..så nog är det något som är fel allt!! Fast som sagt de testen är himla dåliga tycker jag!

Visst ska väl inte kasta in handduken än..testet är ju positivt än å det kommer ju bara blod blandat lutinus klet påtoapappret det rinner ju inte ner i toan som när jag har mens, å inga klumpar..inte än. Men det är så jävla tråkigt att det ska vara så här, därför tappar jag fotfästet. Jag vet jag kan inget göra utan bara hänga med i det som händer just nu. Kroppen bestämmer hur detta ska sluta.
Kan inte låta bli å små springa in på toa bara för å kolla bindan och torka mig lite. Ena gången är det lite ljustrött andra gången mer brunrött med lutinus klet, stundvis inget alls...suck!! Ogillar detta skarpt!! ;,(
Det varierar i färg och volym från gång till gång.

Tar nytt test på måndag som bestämt från Uppsala. Hoppas att det visar något glatt, skulle verkligen behöva det nu!

Kram B

6 kommentarer:

  1. Styrkekramar 💕💕💕 /H

    SvaraRadera
  2. Så var det med min sista graviditet. Det visade 2-3v fast det borde visa mer... jag hade inga symtom och blev jätteorolig. Nu är han 8 månader. Ge inte upp än!��

    SvaraRadera
  3. Neeeeej!:(
    Ge inte upp ännu!
    Håller tummar och tår för dig!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Sänder enorma kramar till dig och hoppas att detta ska bli bra för dig! Kram på dig gumman! Genus Longing

    SvaraRadera
  5. Usch vilken långsam tortyr. Hoppas att det inte betyder något utan att allt är bra. Tänker på dig! Styrkekramar Cicci

    SvaraRadera
  6. Usch vad tråkigt att läsa :( Hoppas att det inte är någon fara <3
    Styrkekram

    SvaraRadera