16 april 2016

Om ni vill

Har nu skapat en mejl adress om ni vill mejla mig om typ akupunktur eller andra saker. Då kan ni skriva till: darrosoraldrigdor@outlook.com
Men jag ber er att inte röja min identitet här på bloggen, önskar att få vara anonym, vilket även gäller er som eventuellt känner igen mig och vet vem jag är bakom blogg-namnet!! Jag hoppas att ni kan acceptera det.

För övrig så försöker jag se framåt och hoppas att det ska bli så bra som möjligt. Jag, eller snarare VI, ger inte upp hoppet än, har som sagt 6 embryon i frysen =) Få se vad de kan ta oss.

I eftermiddags började jag blöda lite mera än tidigare, men tycker fortfarande att det borde komma ut mera, så som klumpar å så. Det gjorde det förra gången i varje fall, i höstas. Har som sagt tiden på onsdag kvar hos läkaren på Akademiska. Så få se hur det blir, om vi åker eller om jag bokar om det till en telefontid med läkaren istället.

I början av maj är det dags för mammografi, brevet damp ner i början av veckan. Snacka om att de är ivriga, fyllde ju nyss år ;) Men det är jättebra att man får gå och kolla tuttisarna, speciellt efter att jag såg artikeln på Barnlängtans Facebook sida om att infertila kvinnor har större risk för att få bröstcancer..huuua ligen va otäckt!!! Så nu är jag faktiskt lite orolig för det  :-/
Har ju käkat hormoner i få se nu..sex-sju år till och från.


Vi hörs!

Kram från B




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar