9 april 2016

Tydligt

Kunde inte låta bli helt enkelt, blev ett test idag också. Å för mig kan det inte bli tydligare, det är ett plus oavsett styrka på det..men tycker att det nog blivit lite starkare än för 11 dagar sedan. Svårt att se å andrasidan, det har så mycket med ljuset å mobilkameran att göra. Eller vad tycker ni, nog är det väl ett tydligt plus???

Tycker det är fel av Clearblue att de skriver i bi packsedeln och visar små bilder på hur tydligt pluset kan visa sig när det ändå längst under står med fetare stil att det spelar ingen roll hur svagt eller stark pluset visar sig, du är ändå "Gravid". Väldigt dubbelt på något sätt! Eller vad tycker ni?
Detta gör säkert fler än mig nojiga och jag kan inte låta bli och håller på å jämför med deras bilder..å då är inte mitt plus lika starkt framträdande som bild c, vilket betyder att hcg inte är tillräckligt högt i min urin...usch å fyy!!

För mig är det här testet positivt, oavsett styrka på pluset..JAG ÄR GRAVID!!! =)

När jag kissade och tog dagens första Lutinus, så kom det lite brunt på papperet, kommit brunt klet på bindan i natt också. Läste igår kväll på nätet att om man blöder så kan man låta bli att föra in Lutinus applikationen så långt in/högt upp i slidan. Det kan reta slemhinnorna och det kan vara därför man blöder. Slemhinnorna är ju väldigt sköra efter alla slidpiller som man tagit å tar.
Så nu testar jag detta få se om det kan förändra något. Har alltid varit så noga med att föra upp Lutinus så långt upp det gått, nästan så applikationen försvunnit in i kroppen *hahahaa* =D

Nu tänker jag njuta av mitt plus och be för att det inte blödningen ökar i mängd!

Å Tusen Tack för era peppande kommentarer, de betyder väldigt mycket för mig ska ni veta!
Än ger vi inte upp hoppet om detta, även om det är psykiskt påfrestande.

Kramar från B






10 kommentarer:

  1. Tycker det ser väldigt posetivt ut. Jag har också fått svaga test men har ändå varit gravid. Håller tummarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå Tack snälla Du!! Alla hållna tummar, tår och tassar behövs nu!!<3

      Kram

      Radera
  2. Hej

    Jag tycker det ser starkare ut nu. Enligt egen erfarenhet så har mina pluss blivit svagare väldigt fort vid MF.
    Men det är ju bara egen erfarenhet.
    Jag håller tummarna för er! 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker också att det borde ha blivit svagare..eller så har inte kroppen fattat galoppen ännu.
      Tack för att Du håller dina tummar för oss, det behövs!! <3

      Kram Kram

      Radera
  3. Ett väldigt fint plus!!! Grattis igen! :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nog är det ett fint plus!! Jag hoppas att det håller sig så å att det bruna, rosa/röda avtar.

      Radera
  4. Håller tummarna för dig vännen! Kram

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS vännen!! Underbart att du själv nu börjar tro på detta resultat. Vi kommer hålla tummar och tår i en sådär 270 dagar och lite till....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Men ni kan släppa tummarna nu och vila dem till hösten! =)

      Kram

      Radera