19 april 2016

De gick ju bra

Ibland har man ju bara rent tur alltså och träffar på rätt person, så känner jag just nu. Vårdcentralen ringde upp idag och sa att läkaren varken behövde prata med mig eller träffa mig, han hade ordinerat så att jag skulle få komma och ta proverna på labb. Så då bokade jag in en tid på labb i eftermiddags, kl.15:15 var jag där och undersköterskan som jag träffade på labb tog tre rör med blod.
De ska skickas iväg imorgon bitti, så i slutet av veckan kan jag ringa till Vårdcentralen och höra om provsvaren =) Snabba puckar, det gillas!

Å imorgon ska jag prata med en av läkarna vid Reproduktionscentrum på Akademiska under förmiddagen, få se när vi kan få försöka igen.

Jag är lite kluven, om det är rätt att göra ett nytt försök så snart som möjligt eller om vi ska vänta till hösten...jag tycker inte om att vänta..men å andrasidan så vill jag försöka komma igång och träna å se om det kan ge något som kanske skapar bättre förutsättningar inför nästa försök samt få akupunktur..men i vilket fall så är det upp till läkaren att bestämma när det blir..sedan får jag/vi fatta ett beslut efter det.

Ikväll blev Prins Carl Philip och Prinsessan Sofia föräldrar till en liten son, va kul för dem!
Jag såg på Aftonbladets Live-TV när de direktsände från Danderyds sjukhus..ja jag gillar vårt Kungahus, tycker de verkar så trevliga och jordnära. Å Prinsessan Sofia är ju Dalkulla bara det är ju något extra ;-)

Natti Natti!

Kram från B





2 kommentarer:

  1. Va bra med proverna! Då får du svart svar! Håller tummarna vännen! Kram Genus Longing

    SvaraRadera
  2. Skönt att något flyter på , aldrig kul att behöva vänta. Kämpa! <3 kram/ Karin

    SvaraRadera