7 april 2016

V.6 (5+3)

Ja men då blöder jag igen då, inte jätte mycket men ändå så passa att det kommer lite på bindan. Det är ljusrosa/rött, ibland mer åt det brun rosa/röda hållet..jävla trök!!
Fattar inte varför det tycks hända omkring samma tidpunkt hela tiden, sker ju precis när jag gått in i v.6.. å nu är det tredjegången det händer. Eller i varje fall andra gången som vi gjort ÄD-behandling. Jag funderar på vad som är så fel, det är som att min kropp stöter bort embryot precis när det har fäst.. Men hallå, alla 3 donerade embryona kan det ju inte vara fel på som jag fått tillbaka..det måste ju vara något i min livmoder som är ogynsamt..lär aldrig få något svar på detta men nått är galet!! Blir så himla ledsen, arg , besviken och trött..varför ska det bli så här varje gång??!

Vi hoppas ju att blödningen ska avta naturligtvis, men just nu är det lite tungt! Speciellt varje toa besök är en pina nu, har det kommit något, hur ser det ut, är det mycket..ja ni vet nog hur det är!
Imorgon blir det tame tusan ett nytt grav.test, ett digitaltest för att se om det slagit om till 3+ eller om det har stannat av. Men å andra sidan så släpar ju hormonet hcg efter i kroppen så det kan ju ge fel svar som BM sa vid RPC i måndags. Det var därför jag ska ta ett nytt test på måndag, en vecka efter testdagen..men det blir ett imorrn ändå och ett på måndag. Å så vill jag ha en tid för vul snarast, men de kan ju inte se så mycket än..men de borde ju se om det är ett missfall på gång eller?

Nu blir det soffläge resten av den här dagen, få se om det kan vara någon hjälp!

Kram från B

4 kommentarer:

  1. Finns inget att säga förutom att vi har skitkroppar som gör såhär emot oss! Håller f tummarna för att vi har vanliga äd blödningar! Kram på dig gumman! Genus Longing

    SvaraRadera
  2. Åhhh nej! Tänker på dig och hoppas att allt går vägen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att det är en normal blödning. Jag småblödde ju också i början av denna graviditet. Sån sjuk stress men det gick bra. Jag tog ett test när jag trodde att det skulle visa +3 men det stod 2-3 och jag blev helt förstörd men några dagar senare så var det +3 så de kan släpa efter lite också så du vet. Hoppas du får höra ett VUL snart, de kan ju inte se så mycket men ändå en del,är min erfarenhet! Stor kram till dig /H

    SvaraRadera
  4. Stackars dig, usch vet hur hemskt det är att kolla efter blod och vara på spänn hela tiden :/ med ett missfall i bagaget.... Blä. Är i v 25 nu och kan ärligt säga att jag fortfarande ibland kollar så det inte kommer blod..,, ( värst var det innan v 12!) styrkekram till dig!! Hoppas du snart får göra vul och att detta går vägen. / Karin

    SvaraRadera