11 december 2015

Efterkontroll

Dagens efterkontroll visade att det antagligen finns gammalt blod kvar, men inget som i dagsläget behöver skrapas. Ska ta ett gravtest nästa fredag och är det positivt måste jag kontakta reproduktionscentrum, för då blir det antagligen skrapning..med vår otur så är det väl den risken stor..lite så känns det just nu!

Vi avbokade hotell övernattningen, vi blev klara så fort på akademiska och hade inga planer på vad vi skulle göra fram tills vi skulle få hotellrummet..så vi käkade och kollade runt lite i stan sedan åkte vi hem..det blev bra det också! Vi får planera lite bättre nästa gång.

Läkaren berättade att de går med på en ny behandling om vårt Landsting betalar, hon sa också att jag själv kunde höra av mig till min remitterande läkare och berätta detta..hihi det har jag redan gjort då jag i onsdags fick veta det här av BM som ringde mig =)
Är allt lite nervös inför telefonkontakten med vår remitterande läkare..tänk om vi får ett nej..kommer bli besviken naturligtvis..men det finns andra vägar att gå för att komma vidare det vet vi OCH vi kommer välja en annan väg i så fall. Men vi hoppas att de betalar en ny behandling för oss!

Kram fr B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar