29 december 2015

Hoppas på 2016

Nu är det inte många dagar kvar på 2015. Jag ser fram emot ett nytt år, det ska bli spännande att se vad framtiden har att ge just mig och min make. Ser fram emot Januari och ljuset som ligger fram för oss. Dagarna blir längre och så småningom blir det varmare ute också. Naturen väcks till liv igen.
Hoppas och tror att 2016 bär på stor lycka!

Har sökt några jobb som sjuksköterska nu under julhelgen och förhoppningsvis ger något av dem resultat. Bara det är ju en helt ny framtid och mark som ska beträdas av mig..både spännande och läskigt på samma gång. Så jag vet redan nu att 2016 kommer bli ett spännande år med nya möjligheter!


Önskar er alla

Ett Gott Nytt År & Var Rädda Om Er!!!


Kram B

1 kommentar:

  1. Jag kan bara hålla med om 2016! Önskar så att det blir vårt och att vi om 1år kan säga att vi blev mammor! Lycka till med jobb, borde bara vara att välja och vraka med tanke på läget i sjukvården. Gott slut och gott nytt år till dig gumman! Kram Genus Longing

    SvaraRadera