10 december 2015

Ett steg framåt

Fick igår veta att Reproduktionscentrum i Uppsala går med på en nya äggdonationsbehandling för mig och min man =) Ett steg framåt, nu hoppas vi bara att vårt Landsting går med på detsamma och det får vi veta den 21 december.
Om det blir en ny behandling så blir det uppstart i januari och Uppsala har ev. en nya donator på gång för oss redan. Det blir ett då ett färskt försök. Jag är så tacksam och älskar när det flyter på! Så nu håller vi tummarna hårt, hårt här och hoppas på Landstinget!

Imorgon åker vi till reproduktionscentrum för efter kontroll, att allt kommit ut efter missfallet. Jag blöder inte längre, men tycker att "kisseriet" känns lite uvi varning..så jag dricker en massa citronvatten och tranbärsdryck. Urinodlingen som skickades iväg förra veckan visade inget mer än +3 på blod, vilket inte var så konstigt när jag blödde. Jag kan känna av urinvägarna om jag druckit dålig under någon dag..kroppen är så bra på att säga till om något är fel och jag känner min kropp rätt så bra vid det här laget.

I helgen har vi bokat in en hotell övernattning, bara för att få vara och njuta av en god hotellfrukost dagen där på. Mysa lite på bortaplan och så!

Trevlig 3:e advent & Lucia till er alla!

Kram B

1 kommentar: