19 november 2015

3+

Tog ett nytt grav.test i morse och det visade 3+ :)
Vilken känsla, har aldrig tidigare varit med om det. Än så länge har det inte kommit något mer blod, pytte, pytte lite rosa Lutinus rester kom i morse, när jag kissade. Men det kändes inte så oroande, värre igår.

Inatt värkte mina bröst, vaknade av det när jag skulle lägga mig på sidan :) Tänk va tidigt den processen kommer igång alltså, att körtlarna ändrar form å växer till. Fascinerande hur kroppen kan förändras..tycker det är jätte spännande det här.

Var till frissan idag, var lite orolig att jag skulle bli illa mående av alla dofter, men det gick bra. I varje fall tills jag kom hem..då blev jag så illa mående av doften från mitt hår, hårsprayen..blää!!
Så det var bara till å tvätta håret igen, så nu känns det lite bättre. Illa mående kommer och går i vågor, tycker att lakrits är bra att ta till ibland..men de är ju inte så bra för magen å blodtrycket. Annars fungerar det att äta något litet också.

Snart är det helg igen och 1:a advent närmar sig. Tycker det är så mysigt med all advents/ julbelysning, stämnings fullt. Tänk att nästa jul kanske vi är en liten familj..hoppas, hoppas!!!


Kram B


3 kommentarer:

  1. Skönt att höra. Hoppas det håller i sig! Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, så skönt att höra! Bara för att man har ett plus på stickan så slappnar man ju inte av direkt... Kram och stora grattiskramar!
    Kram
    / Hedwig

    SvaraRadera
  3. Bästa nyheten 💕 kram från H

    SvaraRadera