20 november 2015

v.6 (5+2)

Lite upp, lite ner. Pratade med reproduktionscentrum i Uppsala i morse och det var skönt, känner mig tryggare nu. BM var så gullig, hon tyckte det lät jättebra när jag berättade att jag igår gjorde ett nytt grav.test och att det visade 3+, hon tyckte att det lät mycket lovande. Själv tycker jag att det inte känns så då det kom brunrosa blödning..men då sa BM att det är oerhört vanlig så här i början..precis som flera av er bloggare har skrivit till mig..men det var så skönt att höra det av någon som är inom vården, de gjorde mig något tryggare. Om jag får ont i magen och en kraftigare blödning ska jag uppsöka gyn.akuten i Falun och bli undersökt ifall att det är ett tidigt missfall, men det behöver verkligen inte vara så. Du kan vara gravid ändå sa BM, det gav mig lite mera hopp i allt som händer nu.

I natt hade det kommit lite mera brunrosa, men under dagen idag har det kommit bruna flytningar med lite rosa i..hoppas det avtar nu. Känns olustigt på något vis, BM hade full förståelse för det, men tyckte inte jag skulle oroa mig. Hon sa Du kan inte påverka det som händer. Så både jag och maken är lite lugnare nu.

Förövrigt är jag yr, det har dragit i magen idag, brösten är lite mindre ömma, mår illa och jättehungrig senare på kvällskvisten, trött och så har jag börjat fått acne i ansiktet jag hoppas att de är goda tecken.

Nu säger jag go'natt så hörs vi en annan dag!

Kram till er alla från mig B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar