14 november 2015

RD 16

Trött, ömmande bröst och Lutinus klet som rinner ut och så drar det lite i magen, lite illa mående. Inge yrslig. Det går verkligen upp och ner, det gör mig rädd. Rädd att jag faktiskt bara inbillat mig allt eller att det enbart är biverkningar av hormonerna. Å nej, jag har inte tjuvtestat än ;-)
Men jag kan inte påverka något, så allt står upp till naturens krafter och embryots utveckling.

Måste bara få tipsa er om Amerikansk Jätte Cookies, bakade en sådan i eftermiddags och tog med till mina föräldrar. Den var verkligen kals god =) Receptet hittar ni på Jennys Matblogg eller Lindas bakskola, lätt att göra och som sagt super god!! Vi åt den med lättvispad grädde och det passade som handen i handsken.

Det som hände igår i Frankrike är så otäckt, vad är det för värld vi lever i?!
Kommer detta någon gång att ta sluta och kommer det hända här i Sverige?! Så skrämmande!

Kram fr B

5 kommentarer:

  1. Det kommer vara ett positivt resultat när du testar.... Det bara måste vara det.... Hur många klarar en omtenta på fredag den 13:e, jo DU!!! Ett bra tecken på att ert kämpande nu kommer ge resultat.


    Massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas såå att Du har rätt!! Att det är ett fett plus som visar sig den här gången =)

      Kram

      Radera
    2. Då bestämmer vi att jag har rätt ;-)

      Radera
  2. När ska du testa? Förstår inte hur du kan hålla dig. Måste vara ett plus ju. Kram Genus Longing

    SvaraRadera
  3. Att du kan hålla dig från att testa! Trodde du skulle göra det efter tentan :) Du måste ju bara vara gravid med alla tecken du har! Jag håller tummarna!!! Kram

    SvaraRadera