29 november 2015

Ner & upp, ner & upp...

Så känns mitt mående. Men igår kväll fylldes min kroppen med en helt otroligt bra känsla, värsta glädjeruset..så himla skönt!!! Tänk att det sitter kvar lite idag också..men kan ändras på mindre än en minut..verkligen upp och ner. Just nu rider jag på den sköna känslan som infinner sig för tillfället.

Den bruna historien fortsätter, är som en låååång följetång..
Hoppas så att doktorn ska se något litet levande liv på torsdag i min livmoder.
Försöker tänka positivt tills vi vet..å varför skulle jag känna allt det jag känner om det inte är något..bröst som ömmar till å från, drar lite i magen, hjärtklappaning, yr, andfådd, skakig, kissnödig, reagerar starkt på dofter, svängande humör, trött o.s.v
Det borde ju finnas en anledning..tycker jag. Bara å vänta och höra vad doktorn säger på torsdag som sagt.

Tack för era tummar!!! Betyder så mycket ❤️

Kram fr B

2 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att torsdagen kommer bli underbar för er och att pyret lever där inne. Kram på er

    SvaraRadera