26 november 2015

Hur länge ska symtomen vara kvar?!

Nu mår jag sådär jätte illa igen, precis som jag gjorde igår. Å brösten de har både växt och ömmar till och från, jag är väldigt yr när jag ligger på rygg å magen den drar och hugger också till och från..tycker inte om det här..varför avtar det inte?..de är ju i varje fall två dagar sedan missfallet nu.
Blöder lite fortfarande, men det är mer brunrött nu. Jag förstår inte, det var ju så tidigt i graviditeten därför tycker jag att symtomen borde ha försvunnit trots intag av hormoner..det gjorde det ju förra gången.


Kram fr B

4 kommentarer:

  1. När har du tidigt UL? Så du får veta hur det ligger till..... Kram till dig i denna svåra tid <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var den 7 dec, men får veta imorgon hur det blir. Om vi ens kommer att få göra något.
      Tack & Kram!

      Radera
  2. Åh jag hoppas så att allt kanske är bra
    ändå. Även om både du och jag vet att solskenshistorier är ganska ovanliga så finns de ju! Tur att det är fredag i morgon så du kan få lite svar förhoppningsvis. Tänker på dig massor! Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men precis..de där solskenshistorierna lyckas aldrig hända en annan. Tror nog att chanserna är små här. Ja, så skönt att det är fredag imorgon.
      Tack & Kram!

      Radera