18 november 2015

Neeeeej!!!!

Varför har det kommit färskt blod inatt när jag sov??!
Vet att de inte behöver betyda det värsta, att det kan avta och gå vägen ändå. Men just nu känns det väldigt tungt och orättvist att jag hela tiden får ett bakslag. Har tagit mina mediciner som vanligt och hoppas att blödningen avtar bums!!

Nu blir det inte kul att gå på toa..usch!! Ändå vill jag göra det ofta för att se om det kommer färskblod..

Åter kommer senare.

Snälla fortsätt hålla era tummar!

Kram B

5 kommentarer:

  1. Håller tummarna stenhårt! Usch den känslan är vidrig:( vet precis hur det är att gå och kolla trosorna en miljon ggr... :( hoppas det bara är tillfälligt för dig!!! Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Åh nej. Jag håller tummar och tår för att det är en ofarlig blödning. Massor av kramar H

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det är en vanlig gravid blödning! Kram på dig gumman! genus Longing

    SvaraRadera
  4. Fy katten. Känner så med dig. Inser att vi är exakt lika långt gångna. Jag känner samma oro själv idag efter rosa på pappret. Hatar den här oron! Håller tummarna stenhårt för oss båda. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas hoppas det inte är någon fara!! Håller tummarna!

    SvaraRadera