9 november 2015

RD 11

Dagens status: Super trött, lite yr, något öm i brösten och mår väldigt illa till och från utan anledning..alltså ingen doftpåverkan, kommer ändå. Blev värre efter jag åt..tanken på mat kan nästan trigga igång illamåendet. Det drar lite i magen, känner mig svullen...och full med gas haha :-D
Jag hoppas att detta är riktigt goda tecken!!

Igår trodde jag ju att jag såg lite, lite rosa..men de måste ha varit en synvilla..det är bara vitt klet som kommit ut hiten tills..törs nästan inte skriva de för då blir det väl värsta rosa flödet innan dagen är slut.

Tar en dag i taget, nästan timme för timme snarare..känslorna svänger av bara den..ena stunden känns det lite hoppfullt, sedan helt svart, deppigt och omotiverad att ta tag i saker. Inte ens sådant som jag brukar tycka om att göra är kul just nu =(

Min pappa sa igår till mig att ska du gå och oroa dig så där blir det väldigt långa 9 månader. Hmm..jag hoppas väl att det ska bli bättre, bara vi kommer över den värsta risk perioden om det är så att vi är gravida nu.


Jag ska försöka tänka lite mer och oftare på detta citat.

Kram fr B


2 kommentarer:

  1. Åh så himla bra tecken ju! Jag tänker på dig varje dag och hoppas så att det hör ska gå vägen nu. Det är verkligen er tur! Stor kram H

    SvaraRadera
  2. Låter bra ju, kan inte göra annat än att fortsätta hålla tummarna för dig! Kram Genus Longing

    SvaraRadera