11 november 2015

RD 13

Har inte varit nå mera rosablandat Lutinus sedan i morse när jag då tog första slidpillret..så skönt!!
Men kan väl inte säga att jag känner mig lättad fullt ut, nu är det analysering på hög nivå av toapapper och trosskydd..vilket säger sig själv.

Förövrigt så har det dragit i magen, mått lite illa efter att jag ätit, brösten är lite ömma, trött och min mage är inte okej. Både trög och lös, antagligen IBS:en som spökar.

Nej, jag har inte tjuvtestat än! Tänker inte göra det före fredag i varje fall. För på fredag har jag en omtenta som jag ska fixa och då vill jag inte sitta där och vara än mer nervös och ledsen för att jag kanske fått ett minus på grav.testet.
När är det testdag då??!  Ja ni, de behåller jag för mig själv, men ett resultat kommer att komma oavsett vad det blir.

Nu ska jag kika på "Bonde söker Fru" =)

Kram fr B


2 kommentarer:

  1. Så himla bra nyheter! Det är er tur nu. Lycka till på tentan på fredag! Stor kram H 💕

    SvaraRadera
  2. Du kommer dela med dig av resultatet så fort du har testat för det kommer visa positivt.....

    Det är er tur nu....

    Omtentan kommer du fixa galant...

    SvaraRadera