5 november 2015

Ruvardag 7 - en vecka

Nu är det precis en vecka sedan "Du" flyttade in i min livmoder. Idag käns det lite mer hoppfullt..vet inte varför, känns bara så.

Sprayade i ett nytt hårspray i mitt hår idag, skulle jag inte gjort för usch vad jag mår illa nu!! Måste tvätta håret, så här kan jag inte ha det.

Gårdagens illamående hade en helt annan orsak, på em/kvällen fick jag ett IBS skov. Så himla ont i magen å diarre. Dumma IBS!! Så har lite ont i magen idag också, speciellt runt naveln som jag brukar ha vid IBS skov. Men det drar också som det gjort tidigare i nedre delen å det är inte IBS känningar.

Har känt mig lite yr de senaste dagarna så igår kväll mätte jag mitt blodtryck, har en egen mättare då jag för ca ett år sedan drabbades av högtblodtryck. Men behövde aldrig någon medicin som tur var.
I varje fall igår hade jag 121/73, väldigt lågt för att vara mig. Läste på nätet att blodtrycket sjunker oftast i början av graviditeten å man kan känna sig yr, såå hoppas, hoppas!!! =)
Å så har jag fått finnar i ansiktet, det brukar jag ofta få inför min mens..usch det känns lite oroande. Vill inte ha någon blödning nu!!

Nä nu måste jag tvätta håret, fyy va de stinker =(

Kram Kram fr B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar