13 november 2015

RD 15

Tentaskrivningen idag gick mycket bra!! Så skönt att vara av med en av två omtentor..wiii!! Äntligen!! Det har varit väldigt tungt.

Å dagens status som ruvare: lätt illamående, super trött, kissnödig, jätte yr när jag lägger mig ner, bröst som ömmar =)

Nu ska jag njuta av helgen och glädja mig åt det trevliga tentamensresultatet, och imorgon eftermiddag ska vi åka till mina föräldrar. För jag och mina syskon ska bjuda min mamma på fika eftersom hon fyller år till veckan. Jag tar bland annat med mig lite av mina saffransbullar, kanske ska baka något mer imorgon om lusten finns.

Önskar er en skön helg!

Kram fr B

1 kommentar:

  1. Åh! Vad spännande. Har inte läst bloggar på ett tag men gick in nu och var tvungen att kommentera. :)

    Jag håller tummarna superhårt!!!
    Kram

    SvaraRadera