15 november 2015

RD 17 & Tjuvtest



Ugglan Du hade helt rätt!!! Wiiiii...!!! Jag är gravida!!! Helt sjukt, är det sant?!! Svävar lite på rosa moln till och från nu  =) Men kan ändå inte glädjas fullt ut, så rädd för allt som kan hända. Det är ju så jävla skört!! Tänk att det som jag känt varje dag hiten tills är inte "bara" biverkningar, det är något som verkligen händer i min kropp på riktigt =)
Ruvardag 17:  brösten ömmar, det drar i magen, jättetrött och kissnödig mest hela tiden.

Imorgon tar vi ett till test och så ska jag ringa reproduktionscentrum i Uppsala och berätta om resultatet.

Kan inte fatta att det är ett positivt test! Är det vårt test?!
Måtte allt gå vägen nu!!

Lova att ni fortsätter hålla era tummar, tår och tassar för oss, vi behöver det mer än nånsin just nu!!


Tusen Kramar till er alla
från en glädjefull B



12 kommentarer:

  1. Åh de bästa nyheterna på länge. Så otroligt roligt. Stort grattis! Jag ska inte säga nåt om att inte oroa sig, jag vet ju precis hur det är att leva med oron varje dag! Men jag ska hålla tummar och tår för att det verkligen är er tur nu och att du får bli mamma nästa sommar!!! Massor av kramar H

    SvaraRadera
  2. Åh de bästa nyheterna på länge. Så otroligt roligt. Stort grattis! Jag ska inte säga nåt om att inte oroa sig, jag vet ju precis hur det är att leva med oron varje dag! Men jag ska hålla tummar och tår för att det verkligen är er tur nu och att du får bli mamma nästa sommar!!! Massor av kramar H

    SvaraRadera
  3. Superstort grattis!!! Tänk att allt kämpande fick utdelning tillslut :) kram

    SvaraRadera
  4. Stort grattis! Jag har följt din blogg ett tag. Inte kommenterat tidigare men verkligen hoppats! Så otroligt fantastiskt! Stor kram! Sara

    SvaraRadera
  5. Där kom mina tårar....Så himla glad för er skull!!!!

    SvaraRadera
  6. Åhhh, vilken fantastiskt glad nyhet =) Är så glad för er skull, stort grattis! Jag ska hålla alla tummar och tår jag bara kan för er <3

    SvaraRadera
  7. Var väl det jag visste *ler* Så himla kul att höra! Nu håller jag alla tummar att liten stannar kvar i minst 35v till!!!!!! Kram Genus Longing

    SvaraRadera
  8. Jaaaa! Så fantastiskt roligt! Stort grattis, jag håller självklart tummarna! Kram

    SvaraRadera
  9. Åh vad härligt! Njut!! Har följt dig sen vår egen ivf-resa och hoppats så! Dagens bästa nyheter! Detta har ni verkligen "förtjänat för länge sen! Hälsningar från en solstol i Thailand :)

    SvaraRadera
  10. Underbara nyheter! STORT GRATTIS!!

    SvaraRadera
  11. Underbart! Ett stort grattis till er!! //Linda

    SvaraRadera