27 november 2015

3:e December

Nytt grav.test är taget och det visade Gravid 2-3..kanske finns det lite hopp om livet än.
Pratade nyss med reproduktionscentrum i Uppsala och jag ska fortsätta med medicinerna och så frågade jag om det fanns någon tid för ett tidigare ultraljud. Nu fick vi tid den 3:e december, det känns väldigt skönt, BM sa att risken finns dock att ni måste komma tillbaka i fall att det är för tidigt..men det gör oss inget. Känns bara bra å bli kontrollerad flera gånger.

Just nu vet jag inte vad jag ska tycka eller känna. Hoppas naturligtvis att de ska se bra ut på ultraljudet och att symtomerna håller i sig nu, nu vill jag inte att de ska avta som jag ville igår.
Ska inte ta något mera test före vi ska till Uppsala.

Jag blöder fortfarande lite, men det är väldigt mörkt brunrött, BM sa att det låter som det är en gammal blödning som tömmer sig. Vilket inte är så konstig då det i tisdags kom mycket färskt.
Hoppas att det avtar snart och inte kommer tillbaka om det är någon liten där inne.

Frågade om mina symtom kunde bero på enbart medicinerna, Lutinus & Progynon, men det trodde hon inte..men det är jättesvårt å säga sa hon. Då det ser ut som det gör, man måste titta hur det ser ut i livmodern.

Så nu tänker jag lita på det jag känner och försöka tänka positivt, å be för att de ser något bra på torsdag i min livmoder.

Snälla håller era tummar för oss, behöver det fortfarande ❤️

Kram fr B

8 kommentarer:

  1. Håller alla tummar! Bra med UL snart

    SvaraRadera
  2. Hualigen vilken limbo, känner så med dig. Men jag tänker att kanske kan det vara så att embryot delade sig till tvillingar (därav så kraftiga symptom så tidigt) men att den ena inte klarade sig och det var det som blödde ut. Men att en finns kvar och lever. Jag är ju ingen läkare, men jag hoppas att det finns hopp iaf. Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Håller fortfarande tummarna för dig! Så jobbigt det måste vara för dig vännen. Hoppas att du får en fin advent. Kram

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna och tänker på dig. Usch vilken väntan men förhoppningsvis på något bra! Stor kram

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna och tänker på dig. Usch vilken väntan men förhoppningsvis på något bra! Stor kram

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna stenhårt! Kramar

    SvaraRadera