21 november 2015

???

Kom på en sak, om jag fattade BM rätt så skulle jag kunna ta ett test hemma om jag ville innan jag ev. åker in till gyn.akuten om jag skulle få en kraftigare blödning och ont i magen, testet skulle då visa om jag hade fått ett tidigt missfall, alltså hcg skulle ha sjunkigt. Jag trodde att det inte gick så fort..men tydligen gör de det när det är så tidigt i graviditeten. Så det känns lite lugnande.

Nu har jag och maken testat igen och det digitalatestet visade Gravid 3+ så nu får vi försöka tro på det och att blödningen avtar snart. Å lita på vad BM sa igår.
Inte så lätt, men jag ska försöka. Maken sa att han inte sovit bra i natt, orolig för mig å fröt. Tycker det är lite gulligt på något sätt, med tanke på att han är lite dålig på att visa känslor och prata känslor rent allmänt.

Kram B


5 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna stenhårt!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Bra att du skriver och ventilerar.tror det är viktigt.klart detta ska gå vägen.jag hejar på ert lilla frö,och ber böner..heja fröet heja fröet väx väx väx!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men gumman då va du får kämpa, ha oro och leva i ett kaos. Jag känner så med dig och hoppas så otroligt mycket att detta ska gå bra för dig. Kram Genus Longing

    SvaraRadera
  4. Menar hon inte att du får ta ett blodprov på gynakuten för att se om hcg sjunker eller stiger? Trodde inte heller man kunde se på gravtest så fort att hcg sjunkit? Hoppas du mår bättre :)

    SvaraRadera