21 november 2015

Suck!!!

Hann inte mer än slå av datorn igår kväll så var det dags igen då för bakslag :( Den här gången kom det lite klarrött blod..då var jag helt säker på att nu är det kört. Kände lite i magen, att det drog liksom, men jag lyckades somna å sov hela natten i princip.

Bävade för att gå på toaletten när jag vaknade..låg ett bra tag och funderade, men till slut var jag bara tvungen. Åter igen tänkte jag, jag kan inte påverka det som sker. Väl på toa så droppar det bruntrosa ner i toan..usch..när jag torkade mig var det lite på papperet. Det ser ut lite sådär när mensen är på slutet..förlåt för dessa detaljer..ni blir väl trötta på mina inlägg. Men det är ju valfritt att läsa ;)

Applikatorn för införandet av Lutinus blev helt brun geggig, levrat blod..bättre det än rött å färskt.
Nu har jag skickat maken till apoteket för att köpa fler grav.test..måste bara kolla.
Brösten ömmar inte lika mycket å det skrämmer mig..är lilla fröt påväg bort från oss?!

Kommer nog inte uppdatera så mycket här som jag gjort de senaste dagarna..vill inte tråka ut er med min oro. Men det är skönt å skriva av sig också..jaja vi får se.

Kram B

8 kommentarer:

  1. Håller tummar och tår!!!
    Klart du ska fortsätta dina blogginlägg... du skriver för att få skriva av dig och dokumentera! Tänk inte på vad dina läsare vill ha!
    Vill man bara läsa roliga positiva inlägg så ska man INTE läsa en IVF blogg eftersom vi som är ivfare vet att det är en resa med djupa dalar och höga toppar!
    Jag håller på dig!
    Stora kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå Tack!! Va gulligt skrivet av Dig Du anonyma vän!!
      Jo, visst är det väl så..de som är i samma båt vet nog exakt hur det kan kännas mer eller mindre i detta träsk.

      Kram till Dig ❤️

      Radera
  2. Säger som ovan, skriv skriv skriv, ventilera! Vi står här bredvid och hejar på vackert!
    Och håller tummarna, stenhårt!

    SvaraRadera
  3. Säger också som ovan. Det är för dig du skrivet ingen annan. Vi andra står vid sidan och stöttar och håller tummarna! Stor kram H

    SvaraRadera
  4. Säger också som ovan. Det är för dig du skrivet ingen annan. Vi andra står vid sidan och stöttar och håller tummarna! Stor kram H

    SvaraRadera
  5. Du tråkar inte ut! Det är din blogg! Har själv varit med om missfall, VET hur nojig/ orolig man kan bli!! Jag hoppas hoppas.... När hade du tid för tidigt ultraljud? Denna väntan.... Håller alla tummar. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den 7 december är det tid för ultraljud...jättelååååångt dit känns det som!! :-/

      Kram B

      Radera