12 november 2015

RD 14

Usch nu när jag satte på datorn så kom det upp ett kvällslöp om att en bebis fötts med två huvuden..fyy så otäckt!! Stackars föräldrar!! Men att ingen upptäckt det när mamman varit på kontroller, verkar ju jätte skumt. Jag läste aldrig artikeln, så läskigt!

Dagens status ruvardag 14:
Tack och lov så har jag inte sett skymten av något rosa Lutinus klet än idag!! Tummen upp för det!Tycker däremot att det dragit mindre i magen, brösten ömmar inte lika mycket, men jag är så trött och mår just nu lite illa. Mitt illa mående det kommer på eftermiddagen, kvällen, natten. Det sitter som tur inte i jättelänge ca 15-30 minuter. Men i natt blev jag jättehungrig och fick lov och ta mig lite å äta..brukar jag då aldrig vara annars. Å så är jag yrslig och kinkig för dofter. Kissnödig titt som tätt, det trycker på blåsan.

Under eftermiddagen passade jag på och bakade saffransbullar, och guud så svettig jag blev.
När sista plåten var gräddad la jag mig på soffan och vilade, då blev jag frusen och väldigt yr.

Imorgon som sagt, fredag den 13 ska jag till Högskolan och skriva en omtenta igen då, nu får det väl banne mig vara sista gången för just den här omtentan. Har ju en till rackare som ska skrivas i december, strax före jul. Är så trött på det här, känner mig ur usel som tentar om och tentar om, blir aldrig klar.
Så skämsigt!! =( Jaja, kan inte göra så mycket åt det liksom, det är som det är.
Bara hoppas alla hjärncellerna är vakna och alerta imorgon fm ;)


Kram fr B







2 kommentarer:

  1. Lycka till med tentan imorgon och lycka till med testet i helgen! Jag fortsätter att hålla tummarna för dig! Kram

    SvaraRadera