16 november 2015

Testdag - RD 18

Tusen Tack för era gratulationer!! Det värmer!! =)

Idag hade vi vår bestämda testdag som reproduktionscentrum gett oss när vi var där för insättning. Så vi tog ett nytt test i morse och det visade också gravid 2-3 veckor =)

Dessvärre så har det kommit rosa flytningar när jag idag tagit mina Lutinus, både i morse och nu under eftermiddagen. Hoppas verkligen inte att det betyder något negativt. Det är som sagt väldigt vanligt att det är så här har jag förstått och det sa BM också nyss när hon ringde. Mer eller mindre alla har rosa flytningar. Det är ju så jättetidigt i graviditeten och allt är super skört.

Vi fick tid för rutin ultraljud den 7:e december hos reproduktionscentrum, Akademiska i Uppsala.
Å vad jag ser fram emot det nu och hoppas att allt går som planerat fram tills dess. Känns dock som det är jätte långt dit.

Dagens status: Trött, skulle kunna stå och sova ;) det drar lite i magen, brösten ömmar mindre. Men mitt humör.. de är taggarna ut direkt, super stingslig..jävla hormoner!!

Nu fortsätter vi hoppas och hålla våra tummar för att det lilla "fröet" fortsätter att växa, att det stannar där inne och riktigt boar in sig.

Tack för er stöd och peppande, ni betyder otroligt mycket!!

Kram fr B

4 kommentarer:

  1. Fantastisk läsning!Stort Grattis!!

    SvaraRadera
  2. Jag fick också rosa flytningar och till och med klarrött blod på ruvardag 20 men det har gått bra (är nu i vecka 13). De sa till mig på min klinik att många får det tydligen. Håller tummarna på att din lilla växer till sig nu och stannar kvar till nästa sommar. Kram Sara :)

    SvaraRadera
  3. Äggdonations graviditeter är nästan 100% med blödningar i första trimestern så det är väldigt vanligt. Är så glad för er skull! Var det 2;a äd för er? Kram Genus Longing

    SvaraRadera
  4. Åh! Här har jag missat fina grejer. Ett stort grattis! Vad glad jag blev för din skull. Jag håller tummarna hårt att den vill stanna kvar. :)
    Kram

    SvaraRadera