24 november 2015

Missfall...Varför??

Vet inte vad jag ska skriva..Tack för alla hållna tummar!
Det var något fel på "fröt", det har kommit ut nu.
Jag blöder jättemycket nu och det har kommit en massa klumpar..otäckt!! :-(

Har inga tårar, var så inställd på det här när den bruna historien kom igång förra veckan..är bara tom..men fylld av kämpar glöd att gå vidare. Har ju som jag tidigare skrivit fler alternativ..dags att ta till dem.

Någon stanns trodde jag väl ändå att de kanske skulle gå vägen den här gången eftersom vi plussade och att det sedan steg hcg-värdet. Det kan ju inte vara fel på mig den här gången eller?!
Embryot fäste ju å vi plussade..eller tänker jag fel..borde ju varit embryots komosomer som var avvikande eller spermien..frågorna å funderingarna är många som vanligt.

Är så trött, vill bara sova och hoppas att allt är bättre när jag vaknar. Har lite ont i magen. Men usch va de blöder.

Har pratat med reprotionscentrum i Uppsala, BM sa att jag skulle fortsätta med medicinen och ta ett nytt gravtest i slutet av veckan och ringa dem då. Så får vi se om vi ska dit på en gyn.undersökning.

Nu ska jag försöka sova lite. Min man kommer hem snart från jobbet, vill att han ska vara nära. Tycker det är lite jobbigt att vara ensam hemma nu när jag blöder rätt mycket. Svårt att veta vad som är mycket blod å om man ska ringa 1177 för att ev. åka in till gyn.akuten.
Ligger i sängen i varjr fall.

Kram B

11 kommentarer:

  1. Neeeeeeeeej! Blir så ledsen för din skull. Stor kram ❤️

    SvaraRadera
  2. Världens största kram! :(

    SvaraRadera
  3. Hemskt ledsen för din skull :(

    Gällande blödningen: behöver du byta mättad binda flera gånger/timme, åk in. Byter du en mättad binda i timmen i fem timmar, åk in. Det är normalt att blöda mycket men känner du dig orolig är det bättre att du åker in och får hjälp. Det är det gynakuten är till för <3

    SvaraRadera
  4. Neeeeej! Jag som trodde det skulle gå vägen:(
    Styrkekramar i miljoner

    SvaraRadera
  5. Nej!! Ville inte alls läsa detta inlägget! Jag vill bara berätta om hur det gick för oss iallafall! Min graviditet startade precis som din! Massa brunt och sen en dag började jag störtblöda massa färskt blod. Det gick igenom både trosor och jeans och jag satt länge på toaletten med blodet rinnandes ur mig. Min son ligger dock och sover i min famn nu och jag ber för att du får samma solskenshistoria som jag! Många många kramar!!

    SvaraRadera
  6. Neeeej, det får inte vara sant. Det ska inte hända er! Jag tänker massor på dig och skickar styrkekramar!

    SvaraRadera
  7. Livet är så orättvist och hårt emot dig! Finns inga ord mer än att jag finns för dig via nätet, tänker på dig och skickar enorma kramar till dig! Varför är en bra fråga som vi tyvärr aldrig kommer få svar på. Kram på dig gumman! Genus Longing

    SvaraRadera
  8. Nej! Nej, nej, nej! Åh, jag önskar jag kunde hjälpa. Jag önskar jag kunde ge dig en stor kram. Vet alltför väl hur det känns. Ge dig själv tillåtelse att gråta, sörja och vara j-ligt förbannad och låt det ta den tid som behövs. Massa stora kramar till dig!
    Kram
    / Hedwig

    SvaraRadera
  9. Beklagar verkligen! Så tråkigt att läsa :/ ta hand om dig/ er! Kram!

    SvaraRadera
  10. Jag blir så ledsen för er skull. :(
    Många kramar!!!

    SvaraRadera